Domaće božićni ukras

Posted by Jacques Chile at 2:35 AM

Thursday, November 20, 2008

Domaće božićnih ukrasa, koji misli da takve stvari ovih dana.

Tko ima vremena da sjedi sa par škare, kutiju boja i ljepila i lijepe zvona i umjetničke plašt komada.

Domaće božićni ukras Mislim da bi trebalo trenirao tijekom Božića jer stvarno nam daje priliku da daju u kontakt s našim kreativnim strani.

Štoviše Domaće božićnih ukrasa djecu dati priliku da se u godišnji odmor duha.

Za koliko novaca se troši na komercijalnim dekoracije i djecu ovih dana Čini se da zaboravljam vrijednost i ljubav koja se stvarati uređenje kuće ručno ili domaće božićni ukras.

Na primjer sjećam kako je djetetu nakon što sam otišao na moj strina je mjesto na Božić; sam iznenađen da se vidi jedan od onih prekrasnih staklenih globusa s umjetnim Pahuljice. Ona ju je s velikom pažnjom i mi dopušteno da ga tresti.

Od tada sam fasciniran sa snijegom globusa, ukras koji čuva ljepotu Božića. Ja sam napokon napravio taj Božićni koristeci staklenku pekmeza.

Izgleda lijepo i ja samo ne mogu prestati iz moga cijeni moje domaće božićni ukras nekoliko puta dnevno.

Postoji nekoliko sličnih domaće božićni ukras koji može biti izrađen. Jedan od mojih favorita je valovit kose Santa.

Voljen od djece to je jedan domaći božićni ukras koji mogu biti od strane djece i sami.

To je zaista vrlo jednostavan za napraviti. Dovoljno je odrezati jedan bradati pregled Santa s kapom na. Dajte djecu nekim pamuka i ljepilo i recite im da Djed je slučajno obrija njegove brade i treba novi. Mislim da ste dobili ideju.

Kotla sob je drugi inovativni domaći božićni ukras. Djeca mogu biti uključeni, ali oni trebaju biti potpomognute. A u saksiji sob kao domaće božićni ukras može se mogu napraviti pomoću sljedećih stavki.

A terra cotta glineni lonac ili plastične biljka lonac, a Brown srednje pompom i malo crvene pompom, kolutanje očima, neke šarene trake, a tiskan uho uzorak. Koristite izvršiti pompoms na nos i ljepilo na kolutanje očima, koristiti zlatne cijevi za čistiju modni rogove i smeđe boje u lonac, i ondje ga imate. Vaša domaća božićni ukras je završeno.

0 comments: